דף הבית » שרותים נוספים » מכירה לפי עמלות

מכירה לפי עמלות

אחד המודלים המועדפים לתימחור פרוייקטים אינטרנטיים הינו מודל "תשלום עמלות על פי מכירה".

מודל זה, או בשפה המקצועית PPS – PAY PER SALE הינו מודל וותיק יחסית ברשת האינטרנט המבטיח לבעל העסק הוצאות שיווק מבוקרות.
על פי מודל זה משלם העסק עמלה למתווך לאחר ביצוע העסקה,וזו בדיוק הסיבה לפופולריות של המודל.
תימחור המוצר, תלוי במוצר עצמו או בסט המוצרים שהלקוח מעוניין למכור, בשוק הלקוחות של אותו מוצר וברווח הפוטנציאלי שיש במוצר עבורנו, קרי - שווי העמלה.

archer

צוות "קריאטיב מרקטינג" כולל בעלי מקצוע בתחום השיווק והמכירות, אשר בונים תוכנית מכירה לכל מוצר ו/או פירמה בהתאם לצורך. לטעמנו, מכירה באינטרנט היא בגדר אומנות, יש לדעת לגשת לקהל היעד, לנתח את הכניסות לאתר ולהבין את התנהגות הגולשים אשר מבקרים באתר.
מבקר באתר אינטרנט עובר בד"כ בין מספר דפים באתר ואנו, באמצעות כלים טכנולוגיים מתאימים, מסוגלים לעקוב אחר פעולתיו להבין את נתיב הגלישה שלו וללמוד מכך לצורך המרה.כל מידע זה נאסף למסד נתונים ומפולח לצורכי סטטיסטיקות במטרה להבין את קהלי היעד של המוצר לצורך שיפור רמת ההמרה.אנו ב"קריאייטיב" מאמינים בשירות מצויין ללקוחותינו. מוצרים אטרקטיביים בשילוב תהליך שיווק והמכירה שלנו, יביאו לתוצאות הרצויות לעסק, ואף מעבר לציפיותיו!

 

נשמח לשמוע מכם, יעוץ חינם לכל בעל עסק!